Regulamin promocji ” Tenda Money Back”

&1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. [Organizator] Organizatorem promocji urządzeń sieciowych  marki Tenda pod nazwą „TENDA MONEY BACK” („Promocja”) oraz fundatorem nagród jest Spółka Tenda Polska
    Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres siedziby: ul. Górczewska  216/8, 01-460 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000575092, NIP: 1231302960, o kapitale  zakładowym w wysokości 200 000 zł („Organizator”).
  2. [Koordynator] Czynności organizacyjno-techniczne związane z przeprowadzeniem Promocji wykonuje Mirosław Miętka prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą Mirosław Miętka Projekt Zero2 z siedzibą w Krakowie, ul. Mazowiecka 125/1, 30-023 Kraków, wpisaną do CEIDG pod nr NIP: 6772039330, działającą w imieniu i na rzecz Organizatora („Agencja”). W sprawie Promocji można kontaktować się z Agencją na adres e-mail: mirek@projektzero2.pl oraz pod numerem telefonu: 503-124-026.
  3. [Produkt Promocyjny] Promocja dotyczy wyłącznie poniższych modeli urządzeń sieciowych marki Tenda („Produkt Promocyjny”) o referencji:

3.1. Tenda TX2L Pro (router WiFi 6)

3.2. Tenda TX12L Pro (router WiFi 6)

3.3. Tenda TE3L (router WiFi 7)

3.4  Tenda TE6L Pro (router WiFi 7)

3.5  Tenda 5G01  (router 5G)

3.6  Tenda Nova EX3(2-pack)

3.7  Tenda Nova EX3(3-pack)

 

  1. [Obszar] Promocja jest organizowana na terytorium Polski i obowiązuje w sklepach stacjonarnych wskazanych w Załączniku nr 1 do Regulaminu („Sklepy Stacjonarne”) oraz
    w sklepach internetowych wskazanych w Załączniku nr 2 do Regulaminu („Sklepy Internetowe”), w których w sprzedaży znajdują się Produkty Promocyjne.
  2. Promocją objęte są Produkty Promocyjne zakupione w sprzedaży detalicznej w Sklepach Stacjonarnych, jak również w Sklepach Internetowych, o których mowa w ust. 4 powyżej („Punkty Sprzedaży Objęte Promocją”).
  3. [Czas trwania] W Promocji uwzględniane są zakupy Produktów Promocyjnych dokonane
    w Sklepach Stacjonarnych oraz w Sklepach Internetowych, z zastrzeżeniem ust. 5 powyżej,
    w okresie od 15 maja 2025 r. do wyczerpania budżetu przewidzianego na nagrody w Promocji (§ 2 ust. 6 Regulaminu), nie później jednak niż do 31 grudnia  2025 r. („Okres Sprzedaży Promocyjnej”). Dla celów Promocji o dacie dokonania zakupu decyduje data nabycia Produktu Promocyjnego uwidoczniona na dowodzie zakupu.
  4. [Adresaci] Promocja kierowana jest do podmiotu będącego osobą fizyczną (zarówno osobą prywatną – konsumentem indywidualnym, jak i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą) lub prawną albo jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje zakupu Produktów Promocyjnych wyłącznie na użytek własny lub prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa. Adresatem Promocji nie może być podmiot, który faktycznie zajmuje się lub prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji, dalszej odsprzedaży, zbywania na podstawie jakiegokolwiek stosunku prawnego lub udostępniania w sposób odpłatny lub nieodpłatny Produktów Promocyjnych osobom trzecim, w szczególności na podstawie umów najmu, dzierżawy, leasingu.
  5. [Zapoznanie się z Regulaminem] Podmioty biorące udział w Promocji, poprzez zaakceptowanie oświadczenia zawartego w formularzu zgłoszeniowym potwierdzają zapoznanie się z postanowieniami Regulaminu.
  6. [Dni robocze] Gdy w Regulaminie jest mowa o „dniach roboczych”, należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

 

&2. ZASADY UDZIAŁU W PROMOCJI

  1. [Uczestnik]

Uczestnikiem Promocji może być pełnoletnia osoba fizyczna, zamieszkała na terytorium Polski, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, będąca zarówno osobą prywatną – konsumentem indywidualnym, jak i osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje zakupu Produktów Promocyjnych wyłącznie na użytek własny lub prowadzonego przez siebie przedsiębiorstwa („Uczestnik”),

która:

1.1. w Okresie Sprzedaży Promocyjnej, o którym mowa w § 1 ust. 6 Regulaminu,  dokona zakupu Produktu Promocyjnego w Sklepie Stacjonarnym lub w Sklepie Internetowym,
z zastrzeżeniem § 1 ust. 5 Regulaminu, a ponadto nie skorzysta z przysługującego jej ustawowego lub umownego prawa do odstąpienia od umowy (zwrotu) Produktu Promocyjnego (w przypadku odstąpienia od umowy/zwrotu Produktu Promocyjnego Organizator ma prawo domagać się zwrotu otrzymanej przez Uczestnika Nagrody) – zastrzeżenie to nie dotyczy przypadku, gdy odstąpienie od umowy wynika z wady lub niezgodności Produktu Promocyjnego z umową i następuje w wykonaniu uprawnień przysługujących konsumentowi z tytułu niezgodności z umową lub gwarancją;

1.2. doda opinię o Produkcie Promocyjnym, na warunkach określonych w ust. 8 poniżej;

1.3. prawidłowo wypełni i wyśle formularz zgłoszeniowy, o którym mowa w ust. 7 poniżej, załączając wymagane załączniki.

  1. [Osoby, które nie mogą brać udziału w Promocji] W Promocji nie mogą brać udziału
    pracownicy Organizatora oraz pracownicy Agencji. Na potrzeby Regulaminu przez „pracowników” rozumie się osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy, na podstawie umowy cywilnoprawnej, w tym również praktykantów, stażystów i wolontariuszy.
  2. [Dobrowolność udziału w Promocji] Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.
  3. [Udział w Promocji] Uczestnik może wziąć udział w Promocji poprzez zgłoszenie zakupu
    Produktu Promocyjnego. Uczestnik może wziąć udział w Promocji więcej niż jeden raz,
    z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej, przy czym za każdy zakupiony Produkt Promocyjny Uczestnik może otrzymać Nagrodę tylko jeden raz. W przypadku zakupu kilku Produktów Promocyjnych, prawo do Nagrody przysługuje pod warunkiem spełnienia przez Uczestnika warunków Promocji określonych w Regulaminie w odniesieniu do każdego zakupionego Produktu Promocyjnego.
  4. [Nagroda] Uczestnik, który w Okresie Sprzedaży Promocyjnej zakupi w Punkcie Sprzedaży Objętym Promocją Produkt Promocyjny i spełni pozostałe warunki Promocji określone w Regulaminie, otrzyma, z zastrzeżeniem ust. 6 poniżej, nagrodę w postaci zwrotu części ceny zakupu („Nagroda”):

 

Nazwa produktu Grupa produktowa Kwota zwrotu
Tenda TX2L Pro Wi-Fi 6 router 20 zł
Tenda TX12L Pro Wi-Fi 6 router 30 zł
Tenda TE3L Wi-Fi 7 router 30 zł
Tenda TE6L Pro Wi-Fi 7 router 40 zł
Tenda 5G01 5G router 100 zł
Tenda Nova EX3(2-pack) Wi-Fi 6 rouyter 30 zł
Tenda Nova EX3(3-pack) Wi-Fi 6 router 40 zł

5.1. Zwrot opisanej wyżej kwoty pieniężnej nastąpi na numer rachunku bankowego wskazany przez Uczestnika w formularzu, o którym mowa w ust. 7 poniżej, w terminie 14 dni od pozytywnej weryfikacji zgłoszenia.

 

  1. [Budżet na Nagrody] Na Nagrody przewidziany jest budżet w wysokości 30 tysięcy zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Jest to budżet przewidziany łącznie dla wszystkich Nagród i Produktów Promocyjnych.

6.1. Nagrody są przyznawane według kolejności zgłoszeń w Promocji poprzez wypełnienie i przesłanie formularza, o którym mowa w ust. 7 poniżej. Prawo otrzymania Nagrody przysługuje do wyczerpania budżetu Nagród, o którym mowa w zdaniu pierwszym ustępu 6.

6.2. W przypadku wyczerpania budżetu przewidzianego na Nagrody, Uczestnik nie ma prawa do otrzymania Nagrody, zaś kolejne zgłoszenia uczestnictwa w Promocji nie są przyjmowane. Organizator poinformuje za pośrednictwem strony internetowej www.tendamoneyback.pl
o wyczerpaniu budżetu przewidzianego na Nagrody.

 

  1. [Formularz] W celu otrzymania Nagrody Uczestnik zobowiązany jest w terminie
    14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia zakupu Produktu Promocyjnego wejść na stronę internetową www.tendamoneyback.pl, wypełnić prawidłowo formularz zgłoszeniowy zamieszczony na stronie („Formularz”), podając prawdziwe dane Uczestnika, oraz wysłać za pośrednictwem tej strony wypełniony Formularz, wraz z załączonym:

7.1. czytelnym skanem lub zdjęciem cyfrowym dowodu zakupu Produktu Promocyjnego (paragon lub faktura) albo dowodem zakupu w postaci elektronicznej (elektroniczny paragon lub elektroniczna faktura),

7.2.  czytelnym zdjęciem lub zrzutem z ekranu poświadczającym pozostawienie opinii, o której mowa w ust. 8 poniżej,

7.3. W Formularzu wymagane jest podanie następujących danych:

  • imienia i nazwiska Uczestnika – w przypadku osób fizycznych prywatnych – (konsumentów indywidualnych),
  • pełnej nazwy firmy – w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, osób prawnych albo jednostek organizacyjnych niebędących osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną;
  • numeru rachunku bankowego Uczestnika prowadzonego przez bank działający w Polsce;
  • numeru telefonu Uczestnika;
  • adresu e-mail Uczestnika;
  • daty zakupu;
  • numeru seryjnego zakupionego urządzenia
    **Uwaga:** należy przepisać dokładnie wartość pola **„Serial No.”** z tabliczki znamionowej urządzenia,
  • oznaczenia modelu zakupionego Produktu Promocyjnego;
  • oznaczenia Punktu Sprzedaży z Objętego Promocją, w którym został dokonany zakup Produktu Promocyjnego;

oraz

  • złożenie oświadczenia (poprzez zaznaczenie „okienka wyboru” o zapoznaniu się z Regulaminem i akceptacji jego postanowień.

Po wysłaniu  Zgłoszenia Uczestnik niezwłocznie (tj. nie później niż w ciągu 1 godziny od wysłania Zgłoszenia) otrzyma numer Zgłoszenia („Numer Zgłoszenia”) na podany w trakcie rejestracji adres e-mail.

  1. [Opinia] Opinia, której zdjęcie lub zrzut ekranu powinno zostać załączone do Zgłoszenia w celu wzięcia udziału w Promocji musi łącznie spełniać następujące wymogi:

8.1. opinia musi dotyczyć Produktu Promocyjnego zakupionego przez Uczestnika i zgłoszonego w ramach Promocji,

8.2. autorem opinii musi być Uczestnik,

8.3. opinia musi być zamieszczona

– na stronie internetowej jednego z „Punktów Sprzedaży Objętych Promocją, o którym mowa w § 1 ust. 4 i 5, u którego Uczestnik zakupił opiniowany Produkt Promocyjny,

lub

– na platformie Allegro – pod warunkiem, że zakup Produktu Promocyjnego został dokonany w jednym z Punktów Sprzedaży Objętych Promocją o którym mowa w § 1 ust. 4 i 5, prowadzących sprzedaż na Allegro, a dowód zakupu wystawiony został przez ten Punkt Sprzedaży.

8.4. wymagane jest posługiwanie się w czasie dodawania opinii danymi (imieniem i nazwiskiem, nazwą firmy) pozwalającymi na zweryfikowanie, iż to Uczestnik jest autorem opinii, o ile jest taka możliwość

8.5. opinia musi składać się z minimum 50 znaków lub minimum 5 wyrazów

8.6. opinia powinna być rzeczowa (tj. zawierać uzasadnienie udzielonej oceny) oraz zgodna
z Regulaminem, ogólnymi warunkami, zasadami lub innym podobnym dokumentem dotyczącym obowiązujących zasad wystawiania opinii, stosowanym przez podmiot, na którego stronie internetowej opinia zostaje zamieszczona;

8.7. opinia nie może naruszać przepisów prawa ani dobrych obyczajów;

8.8. opinia nie powinna zostać usunięta przez Uczestnika co najmniej do czasu dokonania weryfikacji Zgłoszenia zgodnie z ust. 11 poniżej.

8.9. skan opinii musi posiadać:
– opinię oraz widoczną  nazwę sklepu lub logo gdzie opinia została złożona

  1. [Charakter opinii] Opinia powinna być własną, swobodną oceną Produktu Promocyjnego przez Uczestnika. Organizator nie wpływa na treść opinii.
  2. [Zachowanie dowodu zakupu] Uczestnik zobowiązany jest do zachowania dowodu zakupu Produktu Promocyjnego (paragon lub faktura) do czasu zakończenia weryfikacji Zgłoszenia Uczestnika.

10.1. Na wyraźną prośbę Agencji, zgłoszoną Uczestnikowi w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od daty wysłania Zgłoszenia, Uczestnik przedstawi dowód zakupu Produktu Promocyjnego (np. poprzez przesłanie Agencji e-mailem dowodu zakupu Produktu Promocyjnego w postaci elektronicznej lub przesłanie Agencji papierowego dowodu zakupu/wydruku przesyłką kurierską, na koszt Agencji, na adres wskazany poniżej: Mirosław Miętka, ul. Zakątek 3/2, 32-085 Modlnica z dopiskiem „Tenda Money Back”.

10.2. Agencja odeśle Uczestnikowi otrzymany dowód zakupu Produktu Promocyjnego (w przypadku papierowego dowodu zakupu/wydruku) w terminie 7 (siedmiu) dni roboczych od daty ich otrzymania od Uczestnika. Jeśli Uczestnik odmówi spełnienia wezwania wystosowanego przez Agencję lub nie wykona go w wyznaczonym dodatkowym terminie, takie Zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę w ramach Promocji.

  1. [Termin weryfikacji] Weryfikacja Zgłoszenia nastąpi maksymalnie do 14 (czternastu) dni
    roboczych od momentu wysłania przez Uczestnika kompletnego Formularza wraz z wymaganymi załącznikami. Po spełnieniu przez Uczestnika warunków z ust. 1-10 powyżej, Uczestnik w terminie do 14 (czternastu) dni od daty pozytywnej weryfikacji Zgłoszenia otrzyma Nagrodę przelewem na numer rachunku bankowego wskazany w Formularzu.
  2. [Dane Uczestnika] Dane osobowe Uczestnika wskazane w Formularzu powinny być zgodne z danymi osobowymi nabywcy Produktu Promocyjnego wskazanymi na dowodzie zakupu (o ile dane osobowe na dowodzie zakupu zostały ujawnione).
  3. [Przekazanie prawa do Nagrody lub jej wymiana] Nagroda nie podlega zamianie na nagrodę rzeczową, chyba że takie uprawnienie Uczestnika wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  4. [Niespełnienie warunków Promocji] Osoby, które nie spełniły warunków udziału w Promocji wskazanych w Regulaminie, zostaną o tym poinformowane przez Agencję poprzez przesłanie stosownej informacji na adres e-mail podany w Formularzu.
  5. [Treści bezprawne] Zabronione jest w ramach udziału w Promocji dostarczanie treści bezprawnych, naruszających prawo lub dobre obyczaje.
  6. [Nierozdysponowane Nagrody] Nierozdysponowana kwota budżetu przeznaczonego na
    Nagrody pozostaje do dyspozycji Organizatora.
  7. [Błędy w komunikacji] Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy w komunikacji elektronicznej między Uczestnikiem i adresami internetowymi wykorzystywanymi na potrzeby tej promocji.
  8. [Siła wyższa] W razie wystąpienia niekorzystnych okoliczności zewnętrznych, niemożliwych do przewidzenia i zapobieżenia, Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub zmiany Promocji lub Regulaminu na każdym etapie Promocji. W przypadku takich zmian Organizator podejmie starania zminimalizowania ich wpływu na Promocję.
  9. [Próba oszustwa] Próba wykorzystania przez Uczestnika fałszywego dowodu zakupu lub użycie tego samego dowodu zakupu w kilku zgłoszeniach spowoduje dyskwalifikację Uczestnika, a w skrajnych przypadkach może doprowadzić do zgłoszenia takiego zachowania organom ścigania.

 

&3. PODATKI

[Podatek dochodowy od osób fizycznych] Nagrody związane ze sprzedażą premiową, otrzymane przez osoby fizyczne, są zwolnione od podatku dochodowego od osób fizycznych, gdyż ich jednorazowa wartość nie przekracza kwoty 2 000 zł (art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy
o podatku dochodowym od osób fizycznych). Zwolnienie od podatku nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług nie dotyczy nagród otrzymanych przez podatnika w związku z prowadzoną przez niego pozarolniczą działalnością gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.

 

&4. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. [Forma reklamacji] Reklamacje dotyczące przebiegu Promocji mogą być wniesione w dowolny sposób pozwalający Agencji na zapoznanie się z ich treścią, np. poprzez wysłanie zgłoszenia reklamacyjnego na adres pocztowy Agencji: Projekt Zero2 Mirosław Miętka,
    ul. Zakątek 3/2, 32-085 Modlnica z dopiskiem „Tenda Money Back” lub pocztą elektroniczną na adres: kontakt@tendamoneyback.pl
  2. [Treść reklamacji] Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko osoby składającej reklamację oraz jej adres do korespondencji (w przypadku reklamacji wysłanej pocztą tradycyjną) albo adres e-mail (w przypadku reklamacji przesłanej pocztą elektroniczną), jak również opis lub wskazanie przyczyny reklamacji i treść żądania.
  3. [Rozpatrzenie reklamacji] Odpowiedź na reklamację jest udzielana w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji osoba składająca reklamację zostanie powiadomiona – o ile z treści reklamacji nie wynika inne żądanie osoby składającej reklamację, co do sposobu udzielenia odpowiedzi – listem poleconym na adres podany w zgłoszeniu reklamacyjnym, a w przypadku gdy reklamacja została wysłana przez Uczestnika pocztą elektroniczną – na adres e-mail Uczestnika wskazany w Formularzu.
  4. [Podmiot rozpatrujący reklamację] Postępowanie reklamacyjne prowadzone będzie przez
    Agencję, działającą w imieniu i na rzecz Organizatora. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie postanowień Regulaminu i przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
  5. [Dobrowolność reklamacji] Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne.
    W każdym wypadku Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

 

&5. DANE OSOBOWE – KLAUZULA INFORMACYJNA

  1. [RODO] Dane osobowe Uczestników Promocji będą przetwarzane zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – ogólne rozporządzenie o ochronie danych („RODO”) oraz zgodnie z innymi wydanymi na jego podstawie polskimi powszechnie obowiązującymi przepisami prawa w związku z ochroną danych osobowych.
  2. [Administrator i dane kontaktowe] Administratorem danych osobowych Uczestników jestOrganizator – Spółka Tenda Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres siedziby:
    ul. Górczewska  216/8, 01-460 Warszawa, KRS: 0000575092, NIP: 1231302960 („Administrator”). W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych można kontaktować się z Administratorem listownie na powyższy adres siedziby lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: poland_office@tenda.cn
  3. [Inspektor ochrony danych] Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym
    można kontaktować się we wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych i wykonywaniem praw osób, których dane dotyczą, na adres e-mail: mirek.mietka@tenda.cn lub listownie na adres: Tenda Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres siedziby: ul. Górczewska  216/8, 01-460 Warszawa „IOD”.
  4. [Przekazywanie danych osobowych innym podmiotom] Odbiorcą danych osobowych jest
    Mirosław Miętka Projekt Zero2 z siedzibą w Krakowie, ul. Mazowiecka 125/1, 30-023 Kraków, wpisany do CEIDG pod nr NIP: 6772039330, której Administrator, na podstawie odrębnej umowy, powierzył przetwarzanie danych osobowych Uczestników w celu i zakresie niezbędnym do obsługi i realizacji Promocji. Odbiorcami danych osobowych Uczestników są również podmioty, z których usług korzysta Administrator lub Agencja w celu obsługi i realizacji Promocji, takie jak: dostawcy usług IT (np. hosting, poczta elektroniczna); firma kurierska realizująca obsługę przesyłek; poczta; bank; ewentualnie również kancelarie prawne lub firmy księgowe. Ponadto dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do żądania informacji na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
  5. [Zakres przetwarzanych danych] W celu realizacji obowiązków wynikających
    z przeprowadzenia Promocji Uczestnik podaje Organizatorowi swoje dane osobowe, tj.: imię i nazwisko, nazwę firmy, adres e-mail, numer rachunku bankowego, nr telefonu, a w przypadku postępowania reklamacyjnego adres korespondencyjny lub adres e-mail, na jaki ma zostać przesłana odpowiedź. Podanie danych osobowych, o których mowa w niniejszym ustępie jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Promocji.
  6. [Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych] Dane osobowe Uczestników
    będą przetwarzane w następujących celach i w oparciu o następujące podstawy prawne:

6.1. udział Uczestnika w Promocji i realizacja obowiązków wynikających z realizacji Promocji zgodnie z postanowieniami Regulaminu, ponieważ przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, jak również do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

6.2. ustalenie, dochodzenie lub obrona przed roszczeniami związanymi z udziałem w Promocji, w tym w związku z postępowaniem reklamacyjnym lub przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika, ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), jakim jest obrona jego praw i interesów majątkowych;

6.3. spełnienie ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, w szczególności wynikających z przepisów prawa podatkowego – podstawą przetwarzania jest niezbędność do wypełnienia obowiązków prawnych, którym podlega Administrator (art. 6 ust. 1 lit. c ODO);

6.4. wysyłka na adres e-mail newslettera i innych treści marketingowych dotyczących produktów, ofert, promocji i aktualności Administratora – jeżeli Uczestnik wyraził dobrowolną zgodę na otrzymywanie takich wiadomości (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

 

  1. [Newsletter i treści marketingowe – zgoda] Zgoda na otrzymywanie newslettera i innych treści marketingowych Administratora obejmuje zgodę na otrzymywanie od Administratora na podany adres e-mail (również za pomocą systemów do automatycznej wysyłki wiadomości) treści marketingowych dotyczących produktów, ofert, promocji i aktualności Administratora, w tym treści dopasowanych do Uczestnika w wyniku profilowania, a także realizację programu lojalnościowego przeznaczonego dla osób zapisanych do newslettera (Klub). Zgoda obejmuje również przetwarzanie przez Administratora w powyższym celu danych osobowych Uczestnika (imię i nazwisko, nazwa firmy, adres e-mail, dane zebrane w ramach profilowania). Udzieloną zgodę, o której mowa powyżej, można cofnąć w dowolnym momencie (np. kontaktując się z Administratorem na adres e-mail: mirek.mietka@tenda.cn, jak również korzystając ze specjalnego linku widocznego w wiadomości newslettera). Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

 

  1. [Okres przetwarzania danych osobowych] Dane osobowe Uczestnika będą przetwarzaneprzez okres niezbędny do realizacji poszczególnych celów przetwarzania, tj. w przypadku:

8.1. udziału Uczestnika w Promocji i wykonania obowiązków wynikających z realizacji Promocji zgodnie z postanowieniami Regulaminu – do czasu zakończenia udziału Uczestnika w Promocji i spełnienia obowiązków wynikających z Promocji;

8.2. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z udziałem w Promocji, w tym w związku z postępowaniem reklamacyjnym lub przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika – do czasu przedawnienia roszczeń majątkowych z tytułu udziału w Promocji lub roszczeń majątkowych związanych z przetwarzaniem danych osobowych albo do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu;

8.3. spełnienia ciążących na Administratorze obowiązków prawnych – do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa;

8.4. wysyłki na adres e-mail newslettera i innych treści marketingowych dotyczących produktów, ofert, promocji i aktualności Administratora – nie dłużej niż do czasu wycofania zgody.

 

  1. [Przysługujące prawa] Każdej osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo:

9.1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych (w tym otrzymania ich kopii);

9.2. sprostowania (poprawiania) danych;

9.3. żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych;

9.4. wycofania zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce na podstawie zgody przed jej cofnięciem);

9.5. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych (w przypadku, gdy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes – art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

9.6. przenoszenia danych dostarczonych Administratorowi (w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody – art. 6 ust. 1 lit. a RODO – lub umowy – art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

9.7. wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli osoba, której dane dotyczą uważa, że przetwarzanie jej danych następuje z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych (w Polsce organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

 

  1. [Bezpieczeństwo danych osobowych] Podmioty, które w związku z realizacją Promocji uzyskały dostęp do danych osobowych Uczestnika zobowiązane są do ich zabezpieczenia przed zniszczeniem, uszkodzeniem oraz dostępem osób nieupoważnionych.

10.1. Agencja realizuje zobowiązanie określone w pkt 10 w szczególności poprzez przechowywanie uzyskanych na potrzeby Promocji danych osobowych Uczestników na zewnętrznym serwerze: Cyber_Folks S.A. – wydzielona przestrzeń serwerowa dedykowana stronie promocji, obsługująca system WordPress z zabezpieczeniem w postaci: dostępu zabezpieczonego hasłem i loginem do panelu administracyjnego WordPress, certyfikatu SSL oraz ograniczenia dostępu wyłącznie do Koordynatora Promocji.

  1. [Sprzeciw wobec marketingu bezpośredniego] Jeżeli dane osobowe są przetwarzane na
    potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym
    momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
  2. [Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy] Dane osobowe Uczestników nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

 

&6. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Zasady przeprowadzania Promocji określa Regulamin oraz przepisy prawa powszechnie obowiązującego w Polsce.
  2. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.tendamoneyback.pl  oraz w biurze siedziby Organizatora i Agencji.
  3. Więcej informacji na temat Promocji można uzyskać również pod adresem e-mail: kontakt@tendamoneyback.pl lub pod numerem infolinii 503 124 026 (infolinia jest czynna w dni robocze w godzinach 10.00-14.00).

 

 

ZAŁĄCZNIK NR 1 DO REGULAMINU PROMOCJI

– LISTA SKLEPÓW STACJONARNYCH OBJĘTYCH PROMOCJĄ

 

ZAŁĄCZNIK NR 2 DO REGULAMINU PROMOCJI

– LISTA SKLEPÓW INTERNETOWYCH OBJĘTYCH PROMOCJĄ